Do webinaru pozostało:
Podczas 60 minutowego webinaru zaprezentujemy Ci jak efektywniej można wykonywać analizy prawne z pomocą narzędzia Gaius-Lex.
Dowiedz się, jak przyspieszyć analizę prawną i zmniejszyć ilość dokumentów do przeglądania nawet o 90%.
Zobacz, jak w praktyce Gaius-Lex automatycznie analizuje linie orzecznicze i pomaga w codziennej pracy prawnika, ułatwiając wyszukiwanie najbardziej adekwatnych informacji.
Nikt nie zna lepiej Gaius-Lex niż sami jego twórcy. Będzie to idealna okazja, aby uzyskać odpowiedzi na pytania i poznać produkt jeszcze lepiej.
Jestem współzałożycielem i CEO Gaius-Lex, gdzie łączę swoją pasję do technologii z misją wspierania prawników za pomocą innowacyjnych narzędzi. Od wielu lat działam w branży technologicznej, doskonale rozumiejąc wyzwania, przed którymi stoją firmy operujące na dużych zbiorach danych – w tym kancelarie prawne.
Jako dziecko marzyłem o dwóch ścieżkach zawodowych: prawie lub technologii. Dziś, wraz z zespołem, łączę moje umiejętności technologiczne z fascynacją światem prawa, tworząc rozwiązania, które mają realny wpływ na codzienną pracę prawników.
Głęboko wierzę, że nowoczesne technologie są kluczem do transformacji branży prawniczej.
Cześć, jestem Witek. Jestem entuzjastą sztucznej inteligencji i doktorantem w dziedzinie uczenia maszynowego. Moja pasja do technologii i innowacji znalazła idealne miejsce w Gaius-Lex, startupie skupiającym się na rewolucji w obszarze wsparcia adwokatów i osób zajmujących się prawem poprzez efektywną automatyzację powtarzalnej pracy.
W Gaius-Lex, dzięki zaawansowanej technologii wyszukiwania dokumentów opartej na sztucznej inteligencji, tworzymy narzędzie, które umożliwia szybkie znalezienie odpowiedzi na pytania prawników. Jako specjalista od algorytmów AI i inżynier danych, moją rolą jest wyposażanie Gaiusa w nowe umiejętności, aby służył naszym użytkownikom jeszcze lepiej.
Prywatnie fan nowych technologii (czytaj: gadżeciarz) i gier komputerowych. Pochodzę z Sosnowca, ale od czasów studiów (AGH i UJ) mieszkam w Krakowie.
Tak, będzie zapis z webiarnu. Będzie on dostępny wyłącznie przez 24h od zakończenia webinaru oraz tylko dla osób wcześniej zarejestrowanych. Mimo wszystko zapraszamy do obecności na żywo, ze względu na możliwość zadawania pytań prelegentom.
Tak, będzie można zadawać pytania. Na spotkaniu będzie dostępny specjalny czat na którym będziesz mógł/a zadać pytania do prowadzących.
Po zapisie na webinar za pomocą formualrza prześlemy Ci go drogą mailową link do webinaru. Wystarczy 18.09.2024 o godzinie 14:00 wejść w link i dołączyć do spotkania.
Niczym się nie przejmuj. Dostępny będzie zapis webinaru przez 48h po jego zakończeniu. Będziesz mógł/mogła obejrzeć go później w dowolnym momencie.
Nie, uczestnictwo w webinarze nie jest płatne. Możesz zapisać się kompletnie bezpłatnie.
Wystarczy dostęp do internetu. Webinar możesz obejrzeć na komputerze jak i na telefonie.
Webinar planowany jest na 60 minut.